Executive Interview Series - Coop Home Goods

Executive Interview Series Coop Home Goods

Executive Interview Series Coop Home Goods

We hebben onze serie interviews met leidinggevenden uitgebreid naar andere bedrijven in slaapproducten en zijn verheugd om te beginnen met Kevin Chon, mede-oprichter van Coop Home Goods. We zullen het hebben over hun kussens en Kevins ervaring in de textielindustrie, evenals hun toekomstige productlijnen/uitbreiding.

Je kunt ook meedoen om kans te maken op de Coop Eden Protector/Pillow Bundle nadat je klaar bent met lezen!

Het Lijkt Alsof Je Lang In Textiel Hebt Gewerkt Voordat Je Je Eerste Kussen Voor Coop Ontwierp En Maakte. Kun Je Ons Vertellen Over Het Proces Van Het Creëren Van Het Idee Voor De Slaapruimte?

Ik heb ongeveer 10 jaar in kleding en textiel gewerkt en het heeft me echt de basis gegeven voor productontwikkeling en productie. We leverden aan veel van de grote internationale moderetailers en warenhuizen. Een van de grootste frustraties was dat deze grote retailers de fabrikanten bleven aandringen op lagere prijzen en bereid waren te bezuinigen om hun winst te maximaliseren ten koste van de kwaliteit voor de klanten en de winstmarges voor de fabrikanten. Uiteindelijk kwamen klanten terecht met ondermaatse producten in de winkels voor hogere prijzen dan ze hadden moeten betalen. Mijn wens ging altijd over het maken van betere producten voor de klanten, waar retailers uiteindelijk niets om gaven. Deze praktijk is duidelijk in veel industrieën, waaronder de slaapsector.

Vaak konden we de prijs niet verlagen om aan de prijspunten van retailers te voldoen, dus namen ze ons ontwerp en gaven het aan een buitenlandse fabriek voor productie. Het is onmogelijk om de hand te bijten die je gezicht voedt, dus veel leveranciers misbruiken deze situatie zonder enig verhaal.

Een telefoontje later bleef een koper buitensporige prijzen vragen. Ik vertelde de koper dat het vragen om deze prijzen betekende dat ik moest worden gevraagd om sweatshoparbeid te gebruiken. Ze waren niet erg blij met mijn reactie, en dat was een cruciaal punt waarop ik klaar was met werken met deze retailers. Ik begon te kijken naar het direct-to-consumer-model/e-commerce.

Ik was de modecultuur beu, dus gingen we naar andere industrieën kijken om iets te veranderen.

Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in slaapproducten. Op de middelbare school kreeg ik mijn eerste traagschuimkussen en werd verliefd op de nieuwe NASA-technologie. Ik heb zelfs mijn eigen matras gemaakt toen ik op de universiteit zat. Traagschuim was erg populair, dus ik gebruikte verschillende onderdelen om mijn traagschuimmatras te maken.

Coop Home Goods Is Opgericht Door Jou En Je Zus, Jin. Hoe Vind Je Het Om Nauw Samen Te Werken Met Familieleden?

Coop Home Goods Is Opgericht Door Jou En Je Zus Jin Hoe Vind Je Het Om Nauw Samen Te Werken Met Familieleden

Ik heb veel geluk dat Jin en ik grotendeels met elkaar overweg kunnen. We zijn heel verschillend, wat kan leiden tot meningsverschillen, maar het helpt ons ook om situaties vanuit verschillende perspectieven te bekijken. Haar achtergrond als advocaat helpt ons de zaken juridisch te bekijken. Zij is meer van het rempedaal, terwijl ik meer van het pedaal ben. We zijn dus allebei in balans. Jin is meer gefocust op de marketing en ik ben meer geïnteresseerd in de operaties. We staan echter allebei open voor het ontvangen en geven van input over alle aspecten van het bedrijf. Ik denk niet dat ik dit zonder haar had kunnen doen, en ik ben dankbaar dat ik uiteindelijk iemand heb die ik kan vertrouwen en waarop ik kan vertrouwen. We zijn het erover eens dat oneens zijn en ruzie maken niet per se slecht zijn en dat het ons kan helpen de beste beslissingen te nemen voor onze producten, ons team en ons bedrijf.

Elke Persoon Is Anders En Heeft Een Andere Kussenmaat Of Stevigheid Nodig Om Een Juiste Uitlijning Van De Wervelkolom Te Garanderen. Zou Je Onze Lezers Willen Vertellen Hoe Ze Zouden Kunnen Ontdekken Wat De Ideale Configuratie Voor Hen Is, Evenals Het Daadwerkelijke Fysieke Proces Van Het Configureren Van Het Kussen?

Coop omarmt de eigenheid en uniciteit van iedereen. We zijn enthousiast als klanten de moeite nemen om acht uur aan houding te doen, iets wat de meeste mensen over het hoofd zien. Afstemming en ondersteuning is de naam van ons spel. Rugslapers, buikslapers en zijslapers hebben allemaal verschillende configuraties nodig.

Zijslapers hebben een middelhoog/hoog hokkussen nodig, terwijl rugslapers een laag/middelhoog hokkussen nodig hebben. Buikslapers hebben een laag/middellaag kussen nodig.

Wanneer je ook rekening houdt met de verschillende lengte, gewicht en breedte van mensen, realiseer je je dat één maat niet voor iedereen past. U kunt de loft verwijderen of vergroten met onze kussens door toegang te verlenen tot onze gepatenteerde vulling, die zorgt voor de uitlijning. Door de vormbaarheid van onze kussens kunt u de ondersteuning naar specifieke gebieden verplaatsen, bijvoorbeeld de cervicale regio.

Je bent misschien zo gewend om in de verkeerde houding te slapen dat je het niet eens merkt.

Je hebt niemand nodig om je te begeleiden. Een spiegel of zelfs je mobiel kan worden gebruikt om een selfie te maken en je uitlijning te bepalen. Zodra u zich realiseert dat u de ondersteuning moet verlagen of vergroten om uitlijning te bereiken, is het een kwestie van eenvoudig vulling toevoegen of verwijderen.

Wanneer je de ideale hoogte hebt bereikt, verplaats ik wat vulling naar je cervicale / nekgebied om extra ondersteuning te bieden.

Het is belangrijk om naar je lichaam te luisteren en wat het je vertelt; het is echter ook belangrijk om te beseffen dat ons lichaam soms zo gewend is aan een verkeerde uitlijning en een slechte houding dat echte uitlijning in het begin raar kan aanvoelen, en het kan een week duren voordat we gewend zijn aan nieuwe slaaphoudingen.

Een Kussen Dat Gewassen Kan Worden Is Een Groot Pluspunt. Wat Zijn Enkele Van De Problemen Die Iemand Zou Ervaren Als Hij Een Kussen Meerdere Jaren Zou Gebruiken Zonder Het Te Kunnen Wassen?

Enkele van de problemen die mensen kunnen tegenkomen als ze hun kussen niet kunnen wassen, zijn huisstofmijt en een opeenhoping van andere allergenen. Ik heb hele slechte allergieën en als ze beginnen, word ik wakker met een mistig, chagrijnig en traag gevoel. Basishygiëne is een ander probleem. Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik soms kwijl, en een eenvoudige kussensloop verhindert niet dat het kussen doorweekt en bevlekt. Na verloop van tijd hopen de huisstofmijt, allergenen, dode huidcellen en kwijl zich op, wat het potentieel heeft om een omgeving te creëren die voor sommige mensen acne kan veroorzaken. Niet cool.

Een studie toonde zelfs aan dat huisstofmijt, huisstofmijtuitwerpselen en dode huidcellen na twee jaar een derde van het gewicht van kussens uitmaken.

Allereerst moet ik ons team bedanken. Zonder hen zouden we niet zijn waar ze zijn. Waren allemaal over innovatie. De kussenindustrie sliep en genoot van het feit dat het werd gedomineerd door een paar grote zakelijke spelers. Door het vet in productie en marketing weg te nemen en geen tussenpersoon in de detailhandel te hebben, wordt onze creativiteit beperkt, waardoor we een kussen van hogere kwaliteit kunnen leveren met meer functies tegen een redelijke prijs.

Wat Is De Grootste Misvatting Die Consumenten Hebben Over Kussens?

Veel mensen denken dat kussens er niet toe doen en gaan ervan uit dat goedkope kussens van grote winkels voldoende zijn. De realiteit is dat kussens 1/3 van je leven beslaan en je hoofd ondersteunen, het belangrijkste deel van je lichaam.

Ten tweede hebben mensen blindelings vertrouwd op de productiekwaliteit en -normen van de producten die ze gebruiken. Ik ben over de hele wereld geweest, heb fabrieken in de VS, India, China en Zuidoost-Azië bezocht en was geschokt door de fabrieksomstandigheden die beddengoed produceren. Het is belangrijk om meer te weten te komen over de oorsprong van uw producten. Ten slotte past één maat niet allemaal. One size fits all is beter voor bedrijven. Het is gemakkelijker te produceren, complexer en winstgevender. Coop Home Goods denkt niet eerst aan de klant. Dat is wat Coop Home Goods uniek maakt. Wij ontwerpen producten rondom de klant.

Je Bent Al Een Heel Eind Verwijderd Van Het Coop Original Kussen, Want Er Worden Nu Zeven Verschillende Kussens Op De Site Aangeboden. Welk Advies Zou Je De Klant Geven Om Hem Te Helpen Bij Het Kiezen Van Het Juiste Model Voor Zijn Behoeften?

De beste plaats om te beginnen is om uw slaaphouding te bepalen. Je kunt kiezen tussen een zacht, donsachtig (Eden Pillow) of een steviger (Original Pillow). Houd er ook rekening mee of je een hete slaper bent of niet, want ons Eden-kussen is ontworpen voor meer ademend vermogen, wat ten goede kan komen aan warme slapers.

We hebben steunkussens die kunnen worden gebruikt voor rug-, zij- of lichaamsslaap, afhankelijk van uw slaapstijl. Je kunt ons altijd bellen om met onze klantenservice te praten, die ook een opstelling kan aanbevelen.

De Productlijn Van Coop Omvat Nu Meer Dan Alleen Kussens. Het Bevat Ook Matrasbeschermers, Afwasmatten En Natuurlijke Geurverdrijvers. Wat Bracht Het Idee Op Het Idee Om In Een Aantal Van Deze Verschillende Items Te Duiken?

Luisterden echt graag naar onze klanten en hun feedback. We doen eigenlijk consistente klantonderzoeken en we vragen hen wat ze zouden willen zien, hoe we onze producten kunnen verbeteren, enz. Als het lijkt alsof we het bestaande aanbod op de markt kunnen verbeteren, gaan we ervoor.

Met De Genoemde Nieuwe Producten En De Lancering Van Producten Voor Gebruik Buiten De Slaapkamer, Wat Kunt U Ons Vertellen Over De Algemene Productstrategie Voor Coop In De Komende 12-18 Maanden?

Hoewel we een paar andere goede producten voor thuis hebben, hebben we als merk besloten om de slaapkamer te verdubbelen. We willen echt betere slaapproducten bieden die zijn ontworpen rond de eindgebruiker, en we realiseren ons dat er nog veel gebieden van de slaapervaring zijn waarop we kunnen innoveren. Zodra de slaapkamer volledig is gesorteerd, kunnen we naar andere delen van uw huis kijken.

Als U Kijkt Naar Deze Fundamentele Categorie, Zoals Beddengoed, Brillen, Scheerapparaten Of Andere Huishoudelijke Producten Die De Afgelopen Jaren In De Online Sector Zijn Geëxplodeerd, Verwacht U Dan Dat De Groei Van Consumenten Die Dit Soort Producten Kopen In De Komende Jaren?

Absoluut. Ik denk dat consumenten genoeg hebben van goed genoeg producten die verkrijgbaar zijn bij typische retailers, en bedrijven die kunnen innoveren en een betere product- en klantervaring kunnen bieden, zullen marktaandeel blijven winnen. Er vallen zoveel muren en barrières met technologie en internet, wat geweldig is voor de eindgebruiker en voor startende bedrijven. Tegelijkertijd zullen copycat-bedrijven niet blijven bestaan, omdat het belang van branding en innovatie steeds belangrijker zal worden naarmate de concurrentie toeneemt. Spannende tijden!